2012. június 28., csütörtök

Húsos tészta/egyszerű változata/

 Hozzávalók: ( ez csak  annyiban  húsos, hogy kolbászból készült )   15 dkg. kolbász/abból is a legolcsóbb/, 1 fej vöröshagyma, 1 cikk fokhagyma, kisebb paradicsom-paprika,olaj,  fűszerek: őrölt bors, pirospaprika, só, csípős paprika, bazsalikom,oregánó, majoránna. Reszelt sajt, tészta.
Elkészítése:  Az olajat megforrósítottam és egy lecsós alapot készítettem  a hozzávalókból és az apróra vágott kolbászt beletettem megfűszereztem kevés vizet öntöttem rá  készre főztem az egészet.  Ezután egy krumplinyomóval összetörtem nem teljesen pépesre. A kifőzött tésztára halmoztam ebből a szószból és sajttal megszórtam.  
                                  Jó étvágyat!                                    

2 megjegyzés:

Panna írta...

Jó kis egyszerű recept! Mostanában én is az ilyeneket részesítem előnyben :)

Éva írta...

Panna: Köszi! Ez egyszerű, olcsó és finom!