2017. július 22., szombat

Zöldséges ragu házi gnocchival

                                                                                     
Hozzávalók:/raguhoz/ 20 dkg vegyes zöldségkeverék , 1 db vöröshagyma, 1 gerezd fokhagyma, kevés szalonna, fűszerek: só, őrölt bors, csípős paprika, 1,5 dl főzőtejszín .tésztához: 30 dkg főtt áttört krumpli, 10 dkg liszt, só. 
🌻
Elkészítése:  Szalonnát amit feldaraboltam kisütöttem ebbe tettem az apróra vágott vöröshagymát és fokhagymát  együtt dinszteltem majd hozzátettem  a zöldségkeveréket átforgattam  fedő alatt hagytam kicsit párolódni. Megszórtam sóval és őrölt borssal kevés csípős paprikát is szórtam rá majd ráöntöttem a főzőtejszínt összefőztem az egészet  és félretettem. A gnocchi készítését már korábban kipróbáltam akkor egy egészen más összetételű recept alapján készítettem, most viszont egyik főzőműsorban láttam ezt a verziót amit kipróbáltam és sokkal könnyebb a lényege hogy a krumpli mennyiségének az  1/3 -át kell lisztnek mérni. Megfőtt áttört és kihűlt krumplit összegyúrtam a liszttel kevés sót tettem hozzá kisebb darab tésztából  mint a nudlinál hosszú rudakat formáltam amit feldaraboltam majd lisztbe mártott villa hátuljával mintáztam . Forrásban lévő vízbe kifőztem leszűrtem  és a raguval összekevertem .
Jó étvágyat  kívánok !

2 megjegyzés:

teller-cake írta...

Nagyon finomnak néz ki, szívesen megkostolnam.

Éva írta...

teller-cake örülök hogy így gondolod,szívesen megosztom veled ami maradt nekem ebédre:)(Mert mint általában ha tésztás húsmentes ebédet készítek az csakis rám vár, férjuram marad a húsevők táborába neki ilyenkor mást főzök!)