2017. augusztus 1., kedd

Ostyás szelet/sütés nélkül


                                                                            

Hozzávalók:  1 cs. 5 db ostyalap, 12,5 dkg kristálycukor, 2 db tojás, 17 dkg margarin, 7 dkg darált dió /nálam ez most darált mogyoró volt/, 17 dkg darált háztartási keksz, 1 evőkanál kakaópor, kevés rumaroma
Elkészítése:Margarint a cukorral és a tojásokkal gőz fölött összefőztem/ csupán addig még a margarin teljesen elolvadt/. Kis hűlés után beletettem a kekszet, mogyorót  és a kakaóport valamint kevés rumaromát. Az egészet jól összekevertem  és ezzel kentem meg az ostyalapokat .Tetejére nehezéket tettem , 1 óra pihentetés után  szeleteltem fel. Ilyen  töltelékkel most készítettem először nagyon ízlik!
forrás:innen
Jó étvágyat! 

2 megjegyzés:

Monika írta...

Hú, de szuper,köszönöm!Az esküvőre elraktározom.

Éva írta...

Mamka örülök hogy tetszik, könnyen elkészíthető és nagyon finom!