2018. február 16., péntek

Meggylekváros pite



Hozzávalók tésztához: 30 dkg  liszt, 10 dkg porcukor, fél csomag sütőpor, 10 dkg margarin, 1 tojás +1 tojás a kenéshez, 2 evőkanál tejföl. Meggylekvár, darált háztartási keksz, őrölt fahéj.
🍒
Elkészítése: Tésztához a lisztet a porcukorral és a sütőporral összekevertem , elmorzsoltam a margarinnal , majd a tojás és a tejföl hozzáadása után tésztát gyúrtam . A cipót fóliába csomagoltam és 30 percre hűtőbe tettem. A tésztát kétfelé vettem  és lisztezett  deszkán egyenként kinyújtottam/ kb. 18x29 cm /. Sütőpapírral bélelt tepsibe tettem az első kinyújtott tésztát  darált háztartási kekszet szórtam rá és meggylekvárt kanalaztam amit egyenletesen elkentem őrölt fahéjat szitáltam tetejére és végül kevés darált keksszel  beszórtam erre tettem a második kinyújtott tésztát. Felvert tojással megkentem villával megszurkáltam és  előmelegített sütőben 180 C fokon 40' sütöttem. Hagytam kicsit hűlni  ezután szeleteltem és porcukorral megszórtam.
Megkínálhatlak?

Nincsenek megjegyzések: